Friday, October 10, 2008

Pensaments abans del primer partit

Que penso jo (Jordi Moreno Ros) com a entrenador el dia abans del primer partit de la temporada, els dubtes típics, com anirà, etc.

No vull que es pugui pensar que soc un pretenciós o vull tenir molt protagonisme, simplement voldria indicar un estat d'ànim.

Primer que tot tinc il·lusió, il·lusió de veure com funciona aquest nou grup i com evoluciona.

També tinc inseguretat, la inseguretat de com respondran jugadors que no han jugat mai junts, que juguen per primer cop federats, etc.

Tinc nervis, nervis però que m'agraden, aquell estat de tensió, de responsabilitat, de veure plasmat el que es fa als entrenaments, durant el partit.

Tinc la seguretat que tots els nois s'esforçaran al màxim, i que seran competidors, ja que és una cosa que es contagia, i que transmeto als meus jugadors, i que fins el darrer segon no deixaran cap pilota per perduda.

La tranquilitat que l'equip serà un equip seriós, i les ganes que aconsegueixin divertir-se a la pista.

No comments: